Nowy, stylowy, niepowtarzalny Pub BlackBerry oferuje: - sale dla palących i niepalących. - ogród ...
Wychowanek zamojskiego Hetmana Tomasz Demusiak przebywa na testach w drugoligowym Zagłębiu Sosnowiec. Były obrońca Roztocza Szczebrzeszyn w Sosnowcu spędzi tydzień, po którym sztab szkoleniowy Zagłębia zadecyduje o przydatności Tomka w zespole.
Inny z byłych piłkarzy Hetman – Rafał Turczyn rozpoczął testy w pierwszoligowym Kolejarzu Stróże. Po za drużyną senatora Stanisława Koguta chrapkę na „Bońka” ma również Sandecja Nowy Sącz. Tomasz Margol z kolei, który przez kibiców w Zamościu został spisany na straty bliski jest debiutu w polskiej Ekstraklasie. Po bardzo dobrym sezonie w drużynie GKS-u Bełchatów w Młodej Ekstraklasie Tomek włączony został do kadry pierwszego zespołu.
Jaka natomiast czeka przyszłość piłkarzy, jeszcze Hetmana Zamość? Rafała Kycko w swoich szeregach widziałaby Resovia Rzeszów oraz Motor Lublin S.A., który przyszły sezon rozegra w II lidze grupie wschodniej na licencji Spartakusa Szarowola. Mateusza Szypera chętnie w swojej drużynie widziałby Krzysztof Rysak (Roztocze Szczebrzeszyn) oraz Andrzej Orzeszek (Górnik Zabrze ME). Gdzie natomiast zagrają pozostali piłkarze KS-u? Najbardziej prawdopodobne wydaje się, że Michał Rajtar i Patryk Dobromilski pozostaną w Roztoczu Szczebrzeszyn, z którym przed tygodniem utrzymali się w IV lidze grupie lubelskiej.
Dopóki jednak Hetman istnieje, zaś szansę na jego grę pozostają, choć iluzoryczne to wszyscy zawodnicy wyrażają wolę jak i chęć pozostania w Zamościu, jednak tylko w zespole KS-u. Jak mawiał świętej pamięci Kazimierz Górski „dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe”.
Źródło: własne
2010.06.28, 04:50, liczba komentarzy: 106, autor: tensis, powrót|strona do drukuhttp://www.zamojska.com/sport.html Tak ,tak tensis! Dopoki pilka w grze.Mysle, ze sie bawisz kibicami.
1 / 2010.06.29; 10:11 / antyumizm154.5.169.112Brawo były zarząd Hetmana Zamość brawo Tensis zrobiliście widzę naprawdę dużo żeby klub istniał.Dla mnie to co mówi Pan Pająk i jeśli jest to prawdą/jak nie to do sadu podajcie Pana Pająka za mówienie nieprawdy/ to jesteście grabarzami Hetmana Zamość nic nie zrobiliście by ratować klub z 75 letnia tradycją.Nie wiem czy Pan Pająk mówi prawdę ale jak tak jest jak mówi to jest to wielki skandal i powinniście się wstydzić za to /co w to wątpię /A tak liczyłem na Pana Pizonia.Pozdrawiam wszystkich wiernych kibiców Hetmana Zamość.
2 / 2010.06.29; 11:58 / zamosc80.53.11.251Pan Pizoń chciał się wylansować i błyszczeć swoją mądrością przed mediami... Czas stracony, teraz pozostaje nam zrobić tylko wiec żałobny z trumną owiniętą szalem i napisem Hetman Zamość RiP...
3 / 2010.06.29; 12:16 / RoNiN85.222.55.38http://www.zamosc.tv/wideo.html?task=videodirectlink&id=1085 Pytanie czy AMSPN przejmie herb Hetmana i barwy?
4 / 2010.06.29; 16:01 / Zibi8883.15.111.206Nie przejmie.
5 / 2010.06.29; 22:35 / tensis89.228.28.214Na 90minut.pl pisze że Hetman 21 lipca, zagra z drużyną z Podkarpackiego ZPN w Pucharze Polski.
6 / 2010.06.30; 07:46 / robo213.238.68.2Cala ta klika w Ratuszu sie cieszy ze Hetmana juz nie ma :/ Wszystko to jedna klika, ktora ma wlasne interesy. W Zamościu tylko HETMAN, amspn nie ma kibiców i ich mieć nie będzie!
7 / 2010.06.30; 10:17 / RoNiN85.222.55.38RoNiN- a gdzie byli kibice Hetmana jak nalezalo organizowac manifestacje?Tyle razy apelowalem.Czesto moje apele byly wprost wyszydzane.Teraz sa skutki.Jeszcze ten ostatni zarzad dobil gwozdz.Oni nic nie robili.Przasledz moje komentarze.O tym tez pisalem.Zreszta co ty duzo mowic,jak redaktor strony podnieca sie, ze chlopaki znalezli kluby i jest z tego zadowolony.On rowniez byl w zarzadzie.Na stronie panowala cisza,artykuly byly na rozne tematy tylko nie na temat Hetmana.Nie mogly byc, bo sie nic nie robilo.Nic,zupelnie nic.Po jednym moim komentarzu otrzymalem odpowiedz, ze sprawy ida w dobrym kierunku, tylko to musi byc zachowane jak na razie w sekrecie.Czyli ten kierunek juz teraz zostal ujawniony.
8 / 2010.06.30; 19:06 / antyumizm154.5.169.112A i jeszcze jedno.Przejrzalem jeszcze raz spotkanie prezydenta z panem Lysiem.Zero na temat zlozonego(?) wniosku o zalozeniu Sportowej Spolki Akcyjnej.Panie prezydencie, to bylo rozwiazanie.Z tegoprzywileju skorzystal Lublin.Niech pan nie sciemnia ludzi, ze chcial pan ratowac pilke.Pan juz dawno powiedzial,ze nowe to lepsze.Ja powiem ze wrecz odwrotnie.Szczegolnie w sporcie pilkarskim.
9 / 2010.06.30; 20:19 / antyumizm154.5.169.112Prezydent i jego wita to niekompetentni ludzie, czasem sie zastanawiam, czy wiedzą co mówią.. Nie potrafią nic zrobić, bo brakuje im wiedzy :/ Ludzie w Ratuszu to chołota. Inne miasta wiedzą jak wyjść z kryzysu i pomagają klubom, prosty przykład: Lublin, Katowice, Nowy Sącz, Rzeszów, Łódź, itp. Niech przyjdą wybory to tych ludzi się rozliczy i da się im kopa, aby więcej nie piastowali tych urzędów, bo tak być nie może...
10 / 2010.06.30; 23:13 / RoNiN85.222.55.38Odnośnie tego newsa, to kolejni zawodnicy Hetmana mogą zmienić barwy http://www.90minut.pl/news/127/news1276653-Motor-trenuje-w-Pszczelej-Woli.html wypada życzyć im powodzenia.
11 / 2010.07.01; 09:28 / sephirot88.199.108.5panowie mam pytanie... czy dało by rade zrobic tak ze amspn robi grupę seniorską.. hetman stara sie o licencje 3 ligi jak ja dostaje oddaje ją amspnowi???
12 / 2010.07.02; 03:59 / huhacz55678.131.204.136@hihacz556 Teoretycznie tak, praktycznie nie. Po 1 termin zgłaszania drużyn do klas regionalnych czyli 3 ligi minął z dniem 30 czerwca. Po 2 w chwili kiedy KS oddał by licencje AMSPN`owi oddał by również swoje długi.
13 / 2010.07.02; 05:14 / DMS83.7.95.226Hetman Zamosc powinien wbrew zakusom Zamoyskiego zglosic druzyne do niskiej klasy rozgrywkowej.Niech to bedzie nawet B klasa.Na przekor tym madrym zarzadzajacym miastem (pisze madrym,bo np. pan prezydent Marcin Zamoyski gubil sie w budowaniu poprawnych zdan w programie nadanym przez tv Zamosc i nie tylko ostatnim)Swiadczy to o czyms, a o czym nie chce komentowac.
14 / 2010.07.02; 09:20 / antyumizm154.5.169.112antyumizm to nie bylo by takieproste chodz musze przyznac zr zgadzam sie z Toba wtej mysli tylko dalej pozostaje sprawa zadluzenia a w tych klasach rozgrywkowych raczej na zarobek nie ma co liczyc co sie wiaze z narastajacym zadluzeniem a co z tego idzie ku upadkowi klubu czy tak czy siak du....pa...z tylu wiec jak nie ma miedzi to du..p..a siedzi i to chyba a raczej napewno czeka nasz klub :(
15 / 2010.07.02; 11:51 / tomek7783.7.22.210a kto ogladal fillmik z amspn to slyszal ,widzial do ktorej ligi maksymalnie mamy wsparcie miast (zamojski poprawial Lysia) wiec o czym tu mowa pilki w porzadnym wydaniu nie bedzie dopoki tacy ludzie rzadza miastem ...............
16 / 2010.07.02; 11:54 / tomek7783.7.22.210Bylo juz cwks Hetman,moze byc cos innego.
17 / 2010.07.02; 14:40 / antyumizm154.5.169.112Jeszcze raz powtarzam.Mozna zarejestrowac druzyne np KSK czyli Klub Sportowy Kibicow Hetman Zamosc do niskiej klasy rozgrywkowej.Wtedy juz inny podmiot rozpoczyna rozgrywki bez dlugow, a kontynuacja tradycji Hetman zostaje zachowana.
18 / 2010.07.03; 07:08 / antyumizm154.5.169.112Antyumizm wydaje mi się że najpierw trzeba ogłosić upadłość klubu.Jak widać zarząd chyba już zdekompletowany nie może zrobić nawet i tego,bo trzeba wypełnić odpowiednie "papiery".
19 / 2010.07.03; 09:35 / Kibol89.228.24.190Nie jestem taki pewny ze trzeba oglosic upadlosc.Upadlosc moim zdaniem to koniec z klubem.Moze sie myle,nie wiem.Ale start zaluzmy od klasy A nie pociaga chyba,zaznaczam chyba, na szczeblu niskich rozgrywek (to jest amatorstwo) finansowych roszczen.Jeszcze istnieje jedna deska ratunku.Nie wiem jak jest z wojskiem w Zamosciu, ilu jest zolnierzy, czy jest w koszarach milosnik pilkarstwa.Warto zasiagnac jezyka,popytac.Moze na bazie wojskowej Hetman moglby przystapic do rozgrywek.Nalezy rowniez pamietac ze w przeszlosci WKS Technik zostal wycofany z rozgrywek z powodu fuzji z Hetmanem.Moim zdaniem warto w chwili obecnej poszperac w przepisach.Nalezy bronic Hetmana,pilke w Zamosciu.Nie poddac sie widzimisie prezydenta.On nie jest i nie moze byc alfa i omega.Nalezy wierzyc i nie rezygniowac z roznych pomyslow.Moze ktos ma jeszcze inne.Nalezy sobie powiedziec,ze nie tylko prezydent ma power,kibic ma chyba wiekszy,bo kibic tio nie jedna osoba.
20 / 2010.07.03; 10:10 / antyumizm154.5.169.112Po 1. czy mamy cenzurę na tej stronie? Tensis dlaczego usunięto mój post (był drugi po ukazaniu się artykułu). czyżbym poruszył zbyt drażliwy temat? po 2. stworzenie seniorów przy AMSPN Hetman nie jest złym pomysłem ale nie pod dyktando el prezydente. po 3. Hetman musi upaść aby przeciąć ten ciąg zadłużenia. nie da się ratować tego co jest bo to niemożliwe! nikt nie wyda tak wielkich pieniędzy na oddłużanie a później na dodatkową działalność. lepiej albo wspierać AMSPN albo stworzyć SSA albo najlepiej SSA na bazie AMSPN. Tensis nie zrobiliście w zarządzie nic a teraz cenzurujesz wypowiedzi. Cnota krytyk się nie boi.
21 / 2010.07.03; 10:53 / kibic_kr87.239.216.28Antyumizm ty w żaden sposób nie możesz zrozumieć ,że Hetman musi upaść,gdyż nie ma szans wyjść z długów.Po upadku trzeba klub założyć od nowa,z kosmetyczną zmianą nazwy.Obecnie dużo się mówi,że p.Łyś zamierza zgłosić zespół seniorski AMSPN .Swoją pomoc obiecuje p.Zamoyski(niebawem będą wybory do samorządu).Bardzo możliwe że będą jakieś rozgrywki ligowe.W tej chwili nie wiadomo jaka to liga.
22 / 2010.07.03; 10:55 / Kibol89.228.24.190Nawiąże do tego wystąpienia Zamoyskiego , Łysia i LIZUTA tam P.Łyś wyraźnie mówi że maży o powróceniu piłki w Zamościu do II ligi a co na to P. Zamoyski jemu się widzi III nie II Co do Hetmana nie ma sensu tego dłużej ciągnąć bo nikt nie spłaci zadłużenia na dzień dzisiejszy a więc nie rozumiem zarządu dla czego nie podjęli uchwały o likwidacji jedno może być tylko wytłumaczenie że P. Pizoń nie chce być z tym pozwiązywany że przyszedł ratować klub a w ostateczności go zlikwidował. Co do pomysłu P. Łysia wydaje mi się być na miejscu bo nic innego nie da się zrobić niż zgłosić drużynę seniorską do rozgrywek okręgu Zamojskiego bo młodzież która tam trenuje i uczy się będzie miała świadomość że celem ich jest 1 drużyna która będzie się rozwijać w dobrym tępię. Lecz aby z czasem P.M.Zamoyski nie wypiął się czterema literami i na ten zespół. Bo A klasa czy O to małe nakłady ale już IV liga nie wspomnąć już III czy II to są koszty a bez wsparcia konkretnego z Miasta nie jest możliwe grać i w klasie O.
23 / 2010.07.03; 12:38 / gls11883.7.52.243Tak Kibol,trudno jest mi to zrozumiec, bo nie wyobrazasz sobie jak bardzo bylem z tym klubem zwiazany.To byloby na tyle.
24 / 2010.07.03; 16:52 / antyumizm154.5.169.112w zasadzie to zgadzam sie z Toba antyumizm ja tez jestem z Hetmanem na dobre i zle , w ciagu 25 lat odkad chodze na Hetmana to moze nie bylem na 10 -15 meczach ligowych i puchaowych tradycja to swietosc szkoda ze ten zamojski tego nie rozumie , powinien zmienic nazwisko bo tylko wstyd przynosi naszemu miastu...
25 / 2010.07.03; 22:14 / fcb89.228.27.163Jednego nie rozumie.Dlaczego Motor Lublin ,ktory przejmie licencje od Szarowoli i wystartuje juz jako SSA czy jakby tam nie nazwal nie przejmie dlugow Motoru ktory spadl, a Hetman, pod inna nazwa juz nie KS i startujac z niskiego pulapu mialby nadal na grzbiecie dlugi KS.Tego naprawde nie moge pojac.Przeciez Motor Lublin to Motor Lublin z dlugami.Nieprzecietne machloje.Przejecie licencji i sprawa zalatwiona.Pieknie pracuje prawo.Jesli zmiana nazwy chroni klub przed dlugami,to powinno tez pracowac w przypadku Hetmana.
26 / 2010.07.04; 13:41 / antyumizm154.5.169.112wie ktos moze jak sie ma sprawa z AMSPN?? pozwolil ZOZPN zagrac w okregowce??
27 / 2010.07.05; 05:15 / stach83.28.252.249żaden amspn, tylko KS HETMAN!!!!!!!!!
28 / 2010.07.05; 05:16 / RoNiN212.1.1.63KS Hetmana juz nie ma... jedyna szansa jest utworzenie SSA ale za to sie nikt nie zabiera, Pizon tez sobie dal spokoj z Hetmanem. Jedyna szansa na ogladanie pilka jest AMSPN
29 / 2010.07.05; 05:18 / stach83.28.252.249Decyzja ci do grania amspn nastąpi w następny poniedziałek, gdyż w ten piątek amspn niedostarczył odpowiednich dokumentów do zozpn. amspn napewno będzie grać w klasie zero lub w klasie a Tak mi powiedział prezes zozpn.
30 / 2010.07.05; 11:00 / hetmanowiec82.160.75.26Z przykrościa muszę powiedzieć tak: Hetman był ale go już nie ma i nie będzie, dzięki władzom miasta i m.in ostatniemu Zarządowi Klubu z jego prezesem na czele.Zawodnicy maja wolną rekę i więc niektórzy znaleźli juz sobie inne kluby.Szkoda , bo budujacy się AMSPEN potrzebowały ich , bo przeciez to jego wychowankowie.Trzeba powiedziec , że z zamojską piłka nożna na dzień dzisiejszy jest masakra.
31 / 2010.07.05; 12:18 / stamen4783.7.15.136stamen47 wytłumacz mi co miałeś na myśli że Hetmana już nie ma dzięki m.in. ostatniemu zarządowi ??? a co to ostatni zarząd narobił długów co może to PIZOŃ wpędził Hetmana w długi ??? czy słyszałeś na jaką kwotę tylko podkreślam tylko KS Hetman ma komornika na karku ??? nie całe 300 tys.zł. tzn. że większość się wycofała z roszczeń a przecież dług sięga blisko 1400 000 zł. i nie dziwie się PIZONIOWI że zrezygnował bo jak by stowarzyszenie KS Hetman postawił w stan upadłości to zaraz by taki stamen47 napisał że zlikwidował Zakłady Mięsne a teraz likwiduję Hetmana. Zrobił co mógł nie dało się więcej więc zrezygnował. A może P. Pająk który tak wie najlepiej i jest bystry w przepisach stworzy nowy zarząd i wyciągnie z długów Hetmana co ty na to stamen47.
32 / 2010.07.05; 15:56 / gls11883.28.166.40gls118-a co zrobil ostatni zarzad?Z nikim nie rozmawial, a to bylo wlasnie podstawowe zadanie zarzadu Pizonia.Czekal na manne z nieba?Po jaka cholere sie deklarowal! Zero z ruchow z jego strony.Jesli myle sie to przytocz przyklad.Oszukiwal, a to juz dyskwalifikuje go.Nie rozmawial z Szarowola,a podawane bylo ze tak.To tylko przyklad oklamywania.Moze Pizon to czlonek grupy ktora chciala upadku?
33 / 2010.07.05; 16:19 / antyumizm154.5.169.112No wlasnie pamietam jak Pan Pizoń obiecywal duzo, oczernial ludzi, organizowal konferencje itd itp, aby zrobic jak najwiecej szumu. To ja zapytam czy zarzad (byly) ma jakikolwiek dowod na papierze czego dokonal, jakie kroki poczynil aby uratowac klub, z jakimi firmami rozmawial na temat sponsorowania Hetmana, o czym rozmawial z szarowola i co zostalo ustalone, jakie ugody zawarl z wierzycielami itd itp. Wiadomo bylo nie od dzis ze nie ma w tej chwili w ratuszu woli uratowania klubu i jak widac tak sie stalo.
34 / 2010.07.05; 22:39 / www83.31.121.200Brawo Panowie , którzy trzeźwo myslicie , jak tez za to , ze poparliscie mój komentarz.Dodam , że w sprawie Hetmana nikt nic nie robi , bo nie ma kto.
35 / 2010.07.05; 23:23 / stamen4783.7.41.239dlatego wy panowie robta co chceta ale ja na mecze AMSPN bede chodzil nawet na A-klase... Lys ma lep na karku i mysle ze szybko bedzie przynajmniej ta 4 liga... a jakby utworzyli Hetman SSA to tez bym chodzil nawet na B-klase... ale nic nie zapowiada utworzenia spolki wiec pozostaje AMSPN, ktoremu zycze jak najlepiej bo wkoncu tam bedzie gralo duzo "naszych" zamojskich chlopakow:) pozdro
36 / 2010.07.05; 23:49 / stach83.28.221.150ja mowie stanowcze NIE dla amspn... tylko Hetman SSA!
37 / 2010.07.06; 02:12 / RoNiN212.1.1.63stach- masz racje, ja też będę chodzić na mecze AMSPN bo to drużyna z Zamościa a nie jakiś twór Szarowolski albo jeszcze inne wieśniactwo. Ale Zamość niema kibiców, tylko sezon-owców i kibiców sukcesu, jak w Hetmanie grali : Motyka, Dżwigala, Rocki, Dankowski, to mieliśmy jedną z najlepszych średnich w kraju!!!!A teraz kibice wypięli się na Hetmana, więc nie dziwie się miastu że nie dało kasy na klub, bo niby dla kogo ten klub?
38 / 2010.07.06; 04:28 / sephirot88.199.108.5Zapraszam do przeczytania artykułu nt.Hetmana i wypowiedz w tym temacie jaśnie hrabiego Marcina Zamoyskiego w dzisiejszej Kronice Tygodnia. Wiemy na 100% kto jest likwidatorem Hetmana . Pieniadze zarezerwowane dla Hetmana w kwocie 300 tys. zł przejmie AMSPEN.Zobaczymy co z tego wyjdzie.Chciałbym aby coś dobrego. Pan Łyś ma talent, haryzmę u zawodników i dobrą wiedze trenerska.Oby starczyło mu hartu ducha, wytrwałości i samozaparcia w budowaniu wspaniałego zespołu w Zamościu.Napewno upłynie conajmniej 10 lat kiedy Zamość odzyska to co przez nieudaczników stracił tj. II ligę.Pan Lizut powinien rozliczyć się i wytłumaczyć z kosztów utrzymywania stadionu jakie Miasto przeznacza na ten cel.Jakie koszty społeczne są z likwidacji basenu na wolnym powietrzu? Kto za to ponosi odpowiedzialność? Jakie są zyski z wybudowania nowego boiska przy Królowej Jadwigi , bo nakłady olbrzymie.Ktoś , coś tu robi bez głowy i wydaje nie swoje pieniądze.Dlatego trzeba aby ktoś za to marnotrawstwo odpowiedział. Apeluje do wymiaru sprawiedliwości , organów scigania i organów skarbowych aby te instytucje przyjrzały sie dokładnie tym wszystkim poczynaniom od decyzji , poprzez realizację a skończywszy na odpowiedzialności.Ze wskazaniem na ta ostatnią.Napewno warto.
39 / 2010.07.06; 07:44 / stamen4783.7.19.62Jaka jest oficjalna strona amspn?`
40 / 2010.07.07; 07:42 / hetmanowiec89.228.26.118kazda sekcja z AMSPN ma swoja stronę..
41 / 2010.07.07; 10:06 / HWK193483.15.106.10Czy sa jakies wiadomosci odnosnie pilki w Zamosciu?Czy beda to derby z Radecznica,Jacnia,Roztoczem II Szczebrzeszyn czy tez z Komarowem,Grabowcem,Dolhobyczowem.A moze tez powstanie druzyna w metropolii hrabiego czyli Machowie,jesli sie nie myle.
42 / 2010.07.07; 18:18 / antyumizm154.5.169.112Aha.Napisalem to,bo Wydzial Gier ZOZPN wydal nagatywna decyzje na pismo z prosba o rozpoczecie w okregowce.Oj ,bedzie w Zamosciu na co popatrzec.A meczow bedzie tyle ,ze trudno bedzie zliczyc.Brawo dla hrabiego.Hrabia umie sie wypowiadac,jest krasomowca, moze teraz on wkroczy do akcji.Przeciez to potega jak ...
43 / 2010.07.07; 18:37 / antyumizm154.5.169.112Bedzie decyzja odnośnie gry amspn w okrengowce w poniedziałek.
44 / 2010.07.07; 22:49 / hetmanowiec89.228.26.118Aha czy ktoś wie jaka bedzie strona drużyny seniorskiej amspn?
45 / 2010.07.07; 23:35 / hetmanowiec89.228.26.118strony seniorskiej AMSPN nie ma bo jeszcze seniorzy oficlajnie nie istnieja..
46 / 2010.07.08; 01:23 / HWK193483.15.106.10Prawdopodobnie zgodę na udział AMSPN w kl"o"muszą wyrazić też drużyny w niej grające,co nie jest takie pewne.Pan "prezydencik"obiecał dać 300 tys.p Łysiowi.Ponadto ma wielką nadzieję ,że przybędzie B-klasowej drużynie wielu sponsorów .Zamierza w przyszłości sukcesywnie zmniejszać dotacje na klub .Słowem:wszystkich "pocieszył".
47 / 2010.07.08; 07:02 / Kibol89.228.24.190Z tego co wiem to kluby grające w klO są za.
48 / 2010.07.08; 08:06 / hetmanowiec89.228.26.118podobmp ostoja nie..
49 / 2010.07.08; 08:12 / HWK193483.15.106.10Myślę że ciężko będzie rozpocząć od okręgówki, bo niby dlaczego drużyny mają się na to zgodzić? Bo zagrają na pięknym stadionie przy KJ8? A co na to działacze drużyn z klas niższych którzy co sezon walczą na boisku o sportowy awans? Ze sportowego punktu widzenia to Hetman powinien zacząć od B klasy, ale dla nas kibiców to jest porażka na calej linii, chociaż gorzej już chyba być nie może....
50 / 2010.07.08; 10:12 / sephirot88.199.108.5- Nie widząc możliwości dalszego funkcjonowania KS Hetman Zamość, przychylamy się do wariantu, w którym to AMSPN Hetman będzie reprezentował Zamość na szczeblu seniorskiej piłki nożnej - poinformował prezydent Zamościa Marcin Zamoyski. - Cała koncepcja zrodziła się kilka miesięcy temu, gdy KS Hetman wstrzymał swą działalność sportową - powiedział prezes AMSPN Hetman Marcin Łyś (na zdjęciu).-NO I PROSZE Łyś całkiem niedawno zarzekał się, że nie jest zainteresowany prowadzeniem zespołu seniorów. Chyba że miasto da na to środki. I zamierza dać. Na piłkę seniorską Ratusz zarezerwował 300 tys. zł z puli na sport kwalifikowany. Jak jednak zapowiedział prezydent Zamoyski, z czasem wsparcie miasta będzie mniejsze.BRAWO!!! - Najważniejsza jest teraz odbudowa zaufania u sponsorów-ALE JAKICH PANIE HRABIO. Dzięki temu będzie można stopniowo zmniejszać procent udziału środków publicznych-CZYLI MACHLOJE,BO POTRZEBY PEWNYCH OSOB SA RZECZA OCZYWISTA - stwierdził prezydent Zamoyski.TO JAKAS KPINA
51 / 2010.07.08; 16:47 / antyumizm154.5.169.112Zapomnialem dodac ,ze pan prezydent mowiac o sponsorach ,mial na mysli rodzicow chlopakow trenujacych w AMSPN.
52 / 2010.07.08; 17:08 / antyumizm154.5.169.112Ważne, żeby "prezydent" i "rada miasta" dali pieniądze teraz, na jakikolwiek klub zamojski. We wrześniu jest zmiana władzy i proszę pamiętać na kogo nie możemy głosować! Żadnych Kudeli, Zamojskich i innych idiotów w radzie miasta i na stanowisku prezydenta! On sobie może teraz mówić,że będzie zmniejszał dotacje na sport....jak za 3 miesiące będzie prezydentem co najwyżej obory w Michalowie.
53 / 2010.07.09; 00:34 / davidoff89.228.27.212powiem tak chlopaki... polityka jest dla was za ciezka... na poczatku uwazalem tak jak wy ze zamoyski jest przeciwko hetmanowi, ale po przyjrzeniu sie sprawie stwierdzam ze innaczej sie zrobic nie dalo...... WINNI ZA LOS HETMANA BYLI, SĄ, BEDA TYLKO I WYLACZNIE POPRZEDNIE ZARZĄDY
54 / 2010.07.09; 01:38 / marcinkhs87.206.48.231marcinkhs-czyzby?Popatrz tylko na dotacje miasta dla np. Agrosu ,ktorego potrzeby w stosunku do Hetmana byly i sa znikome, a na dotacje dla Hetmana.Wyliczac mozna jeszcze wiecej,to tylko kwestia finansowa.Nie opowiadaj takich rtzeczy, bo w innych miastach nie upadal jedyny klub kibicow.
55 / 2010.07.09; 05:50 / antyumizm154.5.169.112i tez miasto bylo winne Hetmanowi pieniadze za bioska za rotunda, HETANA juz nie ma(a moze zdarzy sie cud nad Łabuńką...i Hetman powstanie , tylko kto go odkopie i podniesie ?) wiec pieniadze zostaly u zamojskiego i jego swity ,
56 / 2010.07.09; 10:53 / fcb89.228.19.106http://www.komukibicujesz.pl/hetmanzamosc.php
57 / 2010.07.09; 11:03 / fcb89.228.19.106Juz dawno wypowiadalem sie na temat pieniedzy za boiska Za Rotunda.Moj scenariusz sprawdzil sie co do joty.Pieniadze nalezace do Hetmana za wlozona prace ,czyli grubo ponad 1 milion zloty przepadly, tzn zmienily posiadacza tej kwoty.Wybory juz wkrotce i bedzie pewnie inny prezydent ,ale z pieniedzmi Hetmana co?Ulotnily sie?Gdyby pan Pizon zadzialal jako prawnik,Hetman istnialby i nie byloby problemu i tylu bolesci.Taka kwota to przeciez byl ratunek dla klubu, a swoja droga sprawy zgloszone do prokuratury powinny byc zgloszone.Znajac zycie,winnych upadku Hetmana rowniez i prokuratura sie nie dopatrzy.Naprawde jesli pan Pizon jest takim zagorzalym kibicem Hetmana, to niech ta sprawe ruszy.Chyba czyta komentarze.Ambicja zawodowa powinna odegrac tu podstawowa role.Pisze o Pizoniu, bo kto inny moglby ruszyc te sprawe?Odnosze wrazenie ,ze niektorzy ludzie blisko zwiazani z Hetmanem jeszcze blizej sa zwiazani z panem prezydentem (hrabia) Zamoyskim, ktory przywykl juz do tego, ze wszystko mu wolno, nie tylko w sprawie Hetmana.Pan prezydent stworzy tyle zakladow przemyslowych, ze nalezy zadbac o zaufanie tych poteznych sponsorow dzialajacych w chlubnym miescie Zamosc,dajacych sumienna prace mlodym ludziom, ktorzy juz nie musza szukac godziwego zycia poza miastem.
58 / 2010.07.09; 15:03 / antyumizm154.5.169.112Pizoń akurat to jest lanser na krótkich nóżkach. Dawno temu po objęciu władzy w klubie przez tego człowieczka pisałem, że robi to tylko dla rozgłosu i lansu. Jakie wtedy wielkie plucie na mnie poleciało. Poczekałem, aż "wielcy" fachoffcy typu azbestowiec antyumizm przejrzą na oczy. Siedź sobie kolego w tych Stanach, nie wpierdzielaj się w polskie sprawy i tematy. Łatwo jest pluć zza oceanu nie dając nic od siebie oprócz jadu i nienawiści.
59 / 2010.07.09; 21:21 / Kononowicz83.9.196.252no fakt pieniadze za boiska to dziwna sprawa... ale uwazam ze skoro pizon nie walczyl o nie to wiedzial ze nie wygra... to byla juz pewnie wczesniej sprawa stracona a szkoda. jesli amspn bedzie mial seniorow to itak bede przyjezdzal na jego mecze raz ze tam sam gralem kiedys a dwa ze to bedzie druzyna z zamoscia pozdrawiam
60 / 2010.07.10; 01:50 / marcinkhs87.206.48.231Defraudacja jest przestepstwem.Pieniadze nalezace do Hetmana zostaly przywlaszczone.Tutaj nie ma mowy o przegranej sprawie i dlugim terminem sprawy .Chyba tak sugerowal pan Pizon, lecz sprawa jesttak prosta, ze kazdy sad (no moze wyjatek Sad w Zamosciu) ,nie mialby watpliwosci co do slusznej naleznosci dla Hetmana.Co to jest-praca za friko i to w tak pokaznych rozmiarach?Jest dokument naleznosci dla Hetmana, wycena bieglego i co? Taka sprawa ma sie ciagnac latami jak to sugerowal Pizon.Powiem tak.Gdyby ta sprawa trafila do sadu np. kieleckiego (chodzi o wyeliminowanie kumoterstwa), to kilka tygodni wystarczyloby, zeby te pieniadze odzyskac.Wystarczyloby skierowac prosbe do PZPN o przesuniecie terminu uzyskania licencji do gry w III lidze i sprawa zalatwiona!Ale kto sie wezmie za to, jak kazdy sie boi poteznego Marcina.No moze nie Slusarczyk, ale on to definitywnie odpada, chyba ze ruszyloby go sumienie.To tylko przyklad, ze Slusarczyk publicznie udoiwodnil ze nie boi sie hrabiego.Moze ktos znajdzie sie odwazny?Moze nalezaloby wystosowac odpowiednie pismo do PZPN odnosnie tej sprawy?W PZPN napewno nie wiedza o tej sprawie, a prawdopodobnie istnieje prz PZPN radca prawny.Warto sprobowac.Chyba wsrod kibicow sa osoby ,ktore moglyby ruszyc sprawe.
61 / 2010.07.10; 07:12 / antyumizm154.5.169.112Pieniądze należą się KS Hetmanowi a dostal je amspn!!!A do wszystkich którzy wierzą hrabiemu że w Zamościu będzie piłka na poziomie to nie miejcie złudzeń amspn zacznie od b klasy bo takie jest prawo i już a nie od okręgówki. A zresztą ja jestem kibicem KS a nie amspn
62 / 2010.07.11; 03:10 / marian86102883.14.145.34co poniektórym wydaje się że KS a AMSPN to jak Wisła i Cracovia. Jaka różnica? Przecież w KS i tak grało gro wychowanków AMSPN bo młodzieżowe drużyny KS były albo ich nie było, jak widmo. Co do Prezydenta. Ten człowiek ma gdzieś sport na poziomie seniorskim w wykonaniu piłkarzy. Powoli zaczyna się kampania a ta ostatnia konferencja prasowa była dla zamydlenia oczu. W KS Hetman jak się okazało też przefrajerzono cały czas od momentu kiedy to pan Pizoń ze łzami w oczach mówił że nie zagramy. no i mówił. i na tym się skończyło. ani nie było dalszych działań, ani rozmów ze sponsorami. ktoś sobie wymyślił jakiegoś bogacza z ameryki. tak samo można było sobie to brać jak gadanie Tymińskiego w pewnych wyborach (dla dzieci nie wiedzących polecam lekturę np google itd). Prawda jest brutalna - nikt nie bierze na serio sportu w Zamościu. jak się okazuje powstają obiekty za duże pieniądze. pytanie kto jeszcze na tym zarabia? skoro miasto jest tak niegospodarne że nie potrafi ani utrzymać zakładów przemysłowych ani rozmawiać z przedsiębiorcami (patrz kamienica włocha), wywala kupe kasy na zbędne i kiczowate inwestycje (pseudo historyczne budy między bastionami) to o czym tu mówimy? pisanie że Szczecin mógł, że Bydgoszcz mogła itd itd jest bezsensowne z kilku prozaicznych powodów: NIKOMU NIE ZALEŻY. ani "działaczom", ani "władzy" ani kibicom. bo Ci ostatni milczą a teraz grzeją du...y nad zalewem. Każdy powie ze tak wiele zrobił ale nie zrobił nic bo nie ma efektów. antyumizm ma rację co do dzierżawy boisk. Klub powinien dostać sporo, ale nie dostał bo komuś na tym zależało. w łatwiuteńki sposób miasto odzyskało bardzo atrakcyjne działki, dodakowo nic nie musi płacić i nie bedzie musiało bo za chwile stowarzyszenie upadnie, nie dało 300 tys bo miało wymówkę w postaci zajęc komorniczych. a dzis daje te albo mniejsze pieniądze na nową sekcję która nie potrzebuje póki co takich nakładów (dogada się z OSiR-em w sprawie korzystania z boisk, nie będzie kupować zawodników, dostanie budynek po KS). z czasem jak to powiedział Hrabia, miasto będzie zmniejszało dotacje czyli wycofa się całkowicie z inwestowania w sport. kasę na sport kwalifikowany dostanie wówczas Agros za swoich kilku juniorów na poziomie krajowym oraz OSiR i mniejsze jak Kiko które i tak przekazują zawodników do SMS lub drużyn takich jak AMSPN. biznes bedzie sie kręcił a AMSPN w pewnym momencie może nie znaleźć sponsorów bo tych jak na lekarstwo i zrezygnować z seniorskiej piłki. Tak czy owak - NIE ZROBIONO NIC. przyznam się że wierzyłem Panu Pizoniowi, wierzyłem nowemu zarządowi. ALE SIĘ ROZCZAROWAŁEM.
63 / 2010.07.11; 04:03 / kibic_kr87.239.216.28kibic_kr.Nie wazne czy Hetman wystartowalby jako KS czy AMSPN.Wazne jest to, ze uregulowanie dlugow wobec ktorych jest rzecza niemozliwa jest calkiem realne.Musi tylko sprawa boisk trafic do sadu, ale nie zamojskiego z wiadomych przyczyn.Bylaby III liga a nie B klasa.Ktos powie, ze sume 1.5 mln zl splaci sie za czyjes bledy, byc moze i za przywlaszczanie pieniedzy poprzednich zarzadow.(Milczuki itp-ale to przypuszczenia ktore sa b. prawdopodobne).Teraz tak- jesli zarzad AMSPN otrzymalby nalezna sume za boiska Za Rotunda, to wlasnie zarzad AMSPN zadecydowalby czy oplaci splacic dlugi i wystartowac od III ligi, czy tez B klasy.Nie ulega watpliwosci ,ze bardziej korzystny jest start od III ligi i jest to nadal w zasiegu reki.Czy jednak znajdzie sie ktos do podjecia tej misji?POWTARZAM!!!PIENIADZE ZA BOISKA DLA HETMANA NALEZA DLA KLUBU HETMAN.NALEZY JE ODZYSKAC!!!Pilka na przyzwoitym poziomie jest nadal realna, ale to ostatni dzwonek.Slusznie tu zauwazyl kibic_kr, ze Ci co mogliby uratowac pilke w ZAmosciu grzeja teraz tylki na plazach.Mozna robic i to i to.Czy wygrzewajac sie nie myslicie o tej sytuacji?Nalezy zebrac sie i podjac decyzje.Pierwsze co zrobilbym, to poslalbym pismo do PZPN z kopia wyceny boisk i wyjasnieniem stanowiska prezydenta (defraudacja).Naprawde oplaci sie splacic czyjes bledy.W przeciwnym wypadku pieniadze nalezne Hetmanowi znajda sie w posiadaniu wiadomo kogo.Jedyne wyjscie to pismo do PZPN i sprawa sadowa, bo inaczej tego nie da sie zalatwic.
64 / 2010.07.11; 11:02 / antyumizm154.5.169.112odnośnie amspn Decyzja zapadnie w piątek od Pryciukawiem to że amspn zxłorzył pismo do lzpn na gre w czwartej lidze.
65 / 2010.07.12; 02:20 / hetmanowiec89.228.21.245hetmanowiec kiedy juz pisałes ze niby decyzja co do amspn bedzie kiedyś tam i co cały czas ciszaaa!!!
66 / 2010.07.12; 07:12 / huhacz55678.131.204.136Ja rowniez przesle do PZPN e-mail z wyjasnieniem dlaczego Zamosc jest w takich tarapatach, jak to niektorzy ludzie niszcza polska pilke.Do chwili obecnej raczka raczke myje, jeden pracujacy w dawnym zarzadzie jest blisko spokrewniony z Zamoyskim, inny obawia sie o swoja posade, inny jest slepo zapatrzony w nazwisko hrabiego i wrecz gloryfikuje go.To nie prawda ze pieniadze dla Hetmana bylyby do odzyskania po wielu latach.Sprawa jest bardzo prosta, ale uklady nie pozwalaly na uruchomienie procesu.Przesle e-maile z wiadomoscia rowniez do powaznych gazet sportowych.Niech wiedza jak sie niszczy pike w Polsce, jak lekcewazy sie zdolnych , mlodych ludzi.W Ameryce Lacinskiej prawdopodobnie doszoby za takie cos do wielkich zamieszek.Jak Pizon mogl pojsc na przekor woli Zamoyskiego, jak po meczu na otwarcie boiska z opisow wywnioskowalem, ze pozostaja oni w bliskiej przyjazni.E-maile zostana wyslane juz dzisiaj.To skandal co sie w Zamosciu wyprawia.Zdefraudowano pieniadze i gitara.O nie!
67 / 2010.07.12; 08:12 / antyumizm154.5.169.112Jak na tej stronie się nic nie pisze no to napewno jest cisza
68 / 2010.07.12; 09:24 / hetmanowiec89.228.21.245antyumizm nie bądź naiwny.Jestem pewien że po otrzymaniu pieniędzy od miasta natychmiast "rzucą się" wszyscy wierzyciele na czele z p.Ślusarczykiem.W kasie nie będzie grosza i za co utrzymać klub III-ligowy?.Po wygranym procesie od miasta nie dostaniemy "grosika".To myśl teoretyczna.Pytam kto będzie reprezentował ten III-ligowy klub?.Jacy piłkarze ?antyumizm widać ,że zależy C i na Hetmanie,ale za późno jest żeby coś zrobić.Poza tym nie ma oddanych Hetmanowi ludzi.Hetmanowiec wypisujesz głupoty na temat swoich znajomości a nie wiesz co to jest Statut.Chłopaku daj sobie spokój z taką "ściemą".Wprowadzasz tylko nie których łatwowiernych kibiców w błąd.
69 / 2010.07.12; 09:32 / Kibol89.228.24.190Kibol, po pierwsze nie wszyscy, a po drugie lepiej oddac dlugin, niz pieniadze mialyby wplynac na nieodpowiednie konto wiadomo jakie.Jesli juz, to niech te pieniadze odzyskaja ci, co im sie naleza, a nie ...To z czystym sumieniem moge powiedziec ze jest lepsze.
70 / 2010.07.12; 10:02 / antyumizm154.5.169.112Kibol twoje miejsce powinno być na emeryturze a nie wypisujesz takie głópoty tak jak to niby z tym amerykaninem a ty napewno niemasz takich znajomości jak ja mam chyba że pod sklepem.
71 / 2010.07.12; 10:03 / hetmanowiec89.228.21.245Dodam jeszcze, ze sa pilkarze ktorzy wrociliby do Hetmana.Jestem pewny.Czesc juniorow z AMSPN i jeszcze paru rutyniarzy i mozna sprobowac.Kto nie probuje, tan nie moze sie przekonac.Sa jeszcze ludzie oddani zamojskiej pilce typy Jana Koziela, ktorego mlode pokolenie nie zna.Jestem pewny ,ze sa tacy.
72 / 2010.07.12; 10:07 / antyumizm154.5.169.112Będzie w Zamościu piłka ale w troszkę innym wydaniu
73 / 2010.07.12; 10:32 / hetmanowiec89.228.21.245antyuizm też uważam,że długi należy oddawać.Chodzi mi o to ,że wszystkie uzyskane pieniądze poszły by dla wierzycieli.Bardzo wątpię ,czy ktoś by to podarował.Pytanie co dalej po wyjściu z długu?.Na egzystencję klubu tez pieniądze są potrzebne.Starczyłoby na rozegranie jednej rundy?.hetmanowiec bardzo chętnie poszedłbym na emeryturę.Troszeczkę muszę jeszcze popracować.Na pewno nie jestem "lumpem".Jak masz takie znajomości to pisz konkrety ,a nie ploteczki wyssane z palca.W twoich postach wiele razy nie ma żadnego sensu ani ładu.Pozdro:)
74 / 2010.07.12; 11:08 / Kibol89.228.24.190są to najświesze wiadomości jakie udaje mi się zdobyć.
75 / 2010.07.12; 11:47 / hetmanowiec89.228.21.245Kibol,wciaz mnie nie rozumiesz.Hetman splacajac dlugi moglby polaczyc sie z AMSPN i droga do III ligi stalaby otworem.Poza tym gdy chcialem wspolpracy ,raczej fuzji ze Spartakusem , to rowniez mialem na mysli w niedalekiej przyszlosci splacic dlugi.Nie chcialbym, zeby Hetman zapisal sie w historii jako klub niewyplacalny, a wiec z nie najlepsza koncowa reputacja.Przeciez w tej chwili te pieniadze przepadaja i lepiej wyjsc z tej misji z glowa podniesiona.
76 / 2010.07.12; 16:16 / antyumizm154.5.169.112Sprawe opisalem w e-mailu do PZPN
77 / 2010.07.12; 17:31 / antyumizm154.5.169.112Nie dziwię się dzieciakom ,które nie maja co robić bo są wakacje i piszą bzdury.Ale dziwię sie niektórym osobom szacownym , które wciagają się w tą czczą i nie na temat pisaninę.Hetmana już nie ma i nie będzie , zrozumcie wszyscy.Nic tu już nie pomoże , żebyście moi mili z portek wyskoczyli.Co się stało , to się juz w Zamościu nie odstanie.Na dowód tego napiszę , iż jest już w sprzedaży to co najcenniejsze dla kłubu , to jego znak rozpoznawczy, to jego herb.Tak jak dla Polski orzeł biały , tak dla Hetmana jego najcenniejszy od 75 lat znak.Jak to sie sprzedaje to koniec raz na zawsze.Tak jest w Zamościu i z Hetmanem .Nie łudzcie sie ludzie , ze coś się zmieni.Ci co chcieli to dopięli swego , ale historia im tego nie wybaczy.To pisanie jest tylko sobie a muzom.Pisanie petycji jak czytam do PZPN-u nie ma zadnego sensu , bo nikt nie przejmuje się zadłużonym Hetmanem.Motor ma większe długi niz Hetman i jest w grze i istnieje .W Zamościu Hetman był kula u nogi i dlatego go nie ma.Zaorano wiele zakładów , zaorano wielkiego Hetmana i tylko w historii będzie można przeczytać co nieco jesli w ogóle.Trzymajcie się młodzi i starzy wierni i niewierni kibice , rozrabiacze i porzadni ,likwidatorzy tego co zamojskie i tego co jeszcze polskie.Hetman powstał w niepodległej Polsce , teraz ludzie z nowej niepodległej Polski zlikwidowali go.Pa,pa,pa.
78 / 2010.07.12; 21:31 / stamen4783.7.42.190Opisalem sprawe rowniez w e-mailu do Pilki Noznej i Przegladu Sportowego.
79 / 2010.07.12; 22:14 / antyumizm154.5.169.112Stanem masz całkowita słórzność w tym co napisałeś trzeba się z tym pogodzić i brać się do roboty.
80 / 2010.07.12; 22:52 / hetmanowiec89.228.21.245hetmanowiec:"Z tego co wiem to kluby grające w klO są za." .....Żeby Amspn Mógł grać w Klasie O to jedna druzyna by musiała spaśc do niżej ligi nie jestem pewny ale w Okręgówce musi być 16 drużyn. (Jesli się myle to mnie poprawcie )
81 / 2010.07.13; 02:16 / komornik89.228.18.237www.amspn.futbolowo.pl
82 / 2010.07.13; 03:42 / hacker89.228.31.68Czytałem bardzo fajny artykół.
83 / 2010.07.13; 05:49 / hetmanowiec89.228.21.245http://lubelskapilka.net/2010/07/13/krach-lady-bilgoraj/
84 / 2010.07.13; 08:06 / antyumizm154.5.169.112tensis czemu żadnych wiadomości na temat Hetmana ,czyżby olałeś już tom stronę razem z klubem ?? bym z chęciom poczytał o czymś nowym
85 / 2010.07.13; 08:57 / kasazmchwk178.128.83.133No w to niewątpie no pewnie chłopaczyna się za łamał.
86 / 2010.07.13; 09:50 / hetmanowiec89.228.21.245Pewnie tak denerwuje mnie to usuwa komentarze dobry jest w tym ale poza tym chyba nic wiencej
87 / 2010.07.13; 10:29 / kasazmchwk178.128.83.133żeby był tak dobry w pisaniu nefsów jak w usuwaniu komentarzy to byśmy się dopiero cieszyli!!!
88 / 2010.07.13; 10:55 / hetmanowiec89.228.21.245Zobaczymy co wyjdzie z tego amspn czas pokaże
89 / 2010.07.13; 11:03 / kasazmchwk178.128.83.133Napewno coś ciekawego.
90 / 2010.07.13; 11:44 / hetmanowiec89.228.21.245A wogole co to za nazwa AMSPN???? Autonomiczna Mlodziezowa Sekcja Pilki Noznej????? Jezeli beda miec seniorow to moze zmienic nazwe na Autonomiczna Seniorska Sekcja Pilki Noznej - ASSPN lub pozostawic tylko Autonomiczna Sekcja Pilki Noznej - ASPN a zreszta caly ten AMSPN czy jak go tam zwal - śmierdzi...
91 / 2010.07.13; 12:07 / RoNiN85.222.55.38Jak ci śmierdzi to się umyj chyba że ty śmierdzisz i niepisz że jeżeli bedzie miał bo to już jest pewne że bedzie miał. Z takimi komentarzami to jeć na wieś do swojej babki wieśniaku.
92 / 2010.07.13; 12:27 / hetmanowiec89.228.21.245dajcie spokuj chociaż my kibice trzymajmy sie razem a nie się wyzywacie ja jestem przeciw amspn ale cóż nic nie poradzę narazie to musi wystarczyc
93 / 2010.07.13; 13:12 / kasazmchwk178.128.83.133Musi wystarczyć wszyscy na AMSPN od nowego sezonu!!!
94 / 2010.07.13; 13:20 / hetmanowiec89.228.21.245Powiem że ja niejestem przeciw wręcz mie cieszy takie rozwiazanie
95 / 2010.07.13; 13:21 / hetmanowiec89.228.21.245a mnie nie bardzo ale każdy ma swoje zdanie proste
96 / 2010.07.13; 13:31 / kasazmchwk178.128.83.133AMSPN to wieś!!! tylko KS HETMAN ZAMOŚĆ !!!
97 / 2010.07.13; 14:06 / RoNiN85.222.55.38Koledzy nie kloccie sie i nie wyzywajcie. Prawda jest taka ze w tej chwili bedziemy mogli ogladac tylko druzyne seniorow przy AMSPN. Tez chcialbym zeby dalej istnial nasz kochany KS ale nic na to nie poradzimy ze upadl:( moglaby powstac spolka akcyjna ale to nie znaczy ze mialaby zniknac druzyna przy AMSPN. Wszyscy chcemy dobra zamojskiej pilki. Chcemy czekac na mecze swojej ukochanej druzyny. AMSPN i KS to nie jest Legia i Polonia. Nie mamy KS to chodzmy na AMSPN. A jak powstanie SA to moge obiecac ze bede pierwszy przy kasie zeby kupic bilet na pierwszy mecz nawet jakby to byla B klasa. To wszystko dla dobra zamojskiej pilki.
98 / 2010.07.13; 14:39 / stach83.28.235.116pilka.dziennikwschodni.pl odnośnie amspn
99 / 2010.07.14; 01:25 / hetmanowiec89.228.21.245Ponownie grobowa cisza ze srony adminnistratorow strony.Szkoda slow.
100 / 2010.07.14; 08:15 / antyumizm154.5.169.112Ostatnia wiadomosc podana na stronie glownej Hetmana pochodzi z ! maja.Wiadomosc ostatnia i to jeszcze jak wazna dla klubu, ze zawodnicy Hetmana beda gdzies tam grac, jest z dnia 28 czerwca.Zaznaczam,b. wazna wiadomosc!
101 / 2010.07.14; 10:27 / antyumizm154.5.169.112tensis już uciekł zostawił to wszystko a może wakacje wie ktoś cos nowego??
102 / 2010.07.14; 10:41 / kasazmchwk178.128.83.133Wejcie na strony które ja wam podaje i tam będzie co trzeba.
103 / 2010.07.14; 11:48 / hetmanowiec89.228.21.245Jaka fuzja? Hetman KS musi upaść bo nie ma racji bytu tak zadłużony twór. Spłacać tego nie będzie nikt chciał bo nie ma to sensu. Dlatego fuzja KS z innym klubem to zabójstwo tego drugiego. Gdyby Hetman rozpoczął od SSA, zdobył licencję na grę np w IV lidze albo od innego klubu (np. Spartakusa którego sponsor okazał się typowym biznesmenem dla którego "region" to puste słowa) i grać. AMSPN życzę powodzenia bo grałem w drużynie prowadzonej przez Waldka Sękowskiego i wiem że wielu świetnych zawodników wyszło spod jego ręki. Pozdrawiam trenerze. A seniorom będe kibicował tak jak robiłem to dla KS Hetman. Oby Pan Łyś nie okazał się kretynem jak poprzednie zarzady Hetmana. ps. co to za cisza wsród adminów? nie macie nic do napisania?
104 / 2010.07.14; 13:43 / kibic_kr87.239.216.28: 13 lipca 2010, 20:33 tagi:AMPSNAMSPN Hetman ZamośćHetmanHetman ZamośćPająk W piątek decyzja w sprawie zamojskiego Hetmana. AMSPN chce do okręgówki (micbec) Hetman, drużyna bez władz, zawodników i jakichkolwiek planów na przyszłość, czeka na decyzję prezydenta Zamościa o wprowadzeniu do kolejnego kuratora lub postawieniu klubu w stan likwidacji. Kibice z Zamościa czekają na ostateczne decyzje w sprawie Hetmana (Fot. Karol Zienkiewicz) Tymczasem tradycje piłkarskie na Zamojszczyźnie chce kultywować Autonomiczna Młodzieżowa Sekcja Piłki Nożnej Hetman Zamość. Klub znany dotychczas ze szkolenia młodzieży, chce zgłosić do rozgrywek zespół seniorski. – Załatwiliśmy wszelkie formalności i teraz wszystko jest w rękach związku. Wiadomo, że chcielibyśmy zacząć od jak najwyższej ligi. Okręgówka byłaby optymalna – powiedział Marcin Łyś, prezes AMSPN. Co ciekawe, Łyś jest także wiceprezesem ds. szkolenia ZOZPN. Poza nim, w skład zarządu wchodzi dziesięciu innych członków. Wszyscy będą mieć równe prawo głosu podczas piątkowych obrad. Wśród nich jest również Zbigniew Pająk, od lat związany z KS Hetman Zamość. – Potwierdzam, że wpłynęło do nas pismo od prezydenta Zamościa i AMSPN, w którym proszą o pozwolenia na występy od klasy okręgowej – mówi Pająk. – Na tę chwilę nie jest to jednak możliwe. AMSPN ma co prawda spore tradycje, ale jeśli chodzi o piłkę seniorską, to jest to nowy twór. Nikt nie broni im przystąpienia do rozgrywek, ale musimy trzymać się regulaminu i wszystkich traktować sprawiedliwie. Nowy Hetman może wystąpić w B klasie. W kuluarach mówi się, że AMSPN będzie mógł zacząć od okręgówki, jeżeli zgodę na to wyrażą pozostałe zespoły, występujące na tym szczeblu rozgrywek. – Hetman to klub z dużymi tradycjami. Szkoda by było, żeby zniknął z piłkarskiej mapy Polski. Z naszej strony nie będzie problemów, aby zagrali – mówi anonimowo jeden z prezesów klubów okręgówki. – To jakiś nonsens. Dlaczego Hetman ma być uprzywilejowany? Już teraz część zawodników zgłosiła chęć odejścia i powrotu do Zamościa, jeżeli zagrają w okręgówce. Jesteśmy przeciwko – dodaje inny. A wszystko mogłoby wyglądać inaczej, gdyby w odpowiednim czasie KS Hetman połączył się z AMSPN lub Spartakusem Szarowola. – Wielka szkoda, że tak się nie stało. Przecież mogliśmy mieć piłkę na znacznie wyższym poziomie. W podobnej sytuacji był Motor Lublin, ale tam jednak pokazano, że przy odrobinie chęci, wszystko można uratować – kończy Pająk. _______Panie Zbigniewie.AMSPN ma byc kontynuatorem Hetmana.Moze sie myle, ale AMSPN powstal na bazie KS Hetman.Ponadto KS Hetman otrzymal pozwolenie z PZPN gry w III lidze.a tylko opieszalosc ostatnich zarzadow w sprawie walki o pieniadze za boiska sprawila, ze Hetman nie byl w stanie splacic narobionych dlugow i chyba z tym pan sie zgodzi.Wyslalem wyjasnienie e-mailowe do PZPN odnosnie sprawy pieniedzy za boiska, ale mnie jako kibica nikt tam pewnie nie potraktuje powaznie.Niech wszyscy potraktuja AMSPN jako tylko kosmetyczna zmiane nazwy i zdegradowanie Hetmana do klasy okregowej.To panie Zbigniewie nie jest jakas niesprawiedliwoscia.Niesprawiedliwe byloby, gdyby Hetman pod kosmetyczna zmiana nazwy zaczal od B klasy.Zamosc mial rowniez Technika Zamosc, o ktorym nie mozna znalezc zadnej informacji w internecie, a derby byly naprawde zawsze emocjonujace.Zachcialo sie fuzji i Zamosc nie ma zadnej seniorskiej druzyny pilkarskiej.
105 / 2010.07.14; 13:47 / antyumizm154.5.169.112Pająk za dużo gada za mało robi
106 / 2010.07.15; 04:43 / hetmanowiec89.228.21.245
| Klasa B | ||||
| 1. | Roztocze II Szczebrzeszyn | |||
| 2. | Huczwa II Tyszowce | |||
| 3. | Węgrzyn Szopinek | |||
| 4. | BKP Biłgoraj | |||
| 5. | Huk Lipiny | |||
| 6. | Rakovia Rakówka | |||
| 7. | Łada 1945 Biłgoraj | |||
| 8. | Perła Deszkowice | |||
| + zobacz całą tabelę | ||||
